helgen.

2009-05-03 @ 17:16:53

har varit uppe hos robban i över en vecka. underbart <3
Igår tillbringade vi en heldag på stranden. solade och bara myste. åkte till en annan strand lite senare för att ta fram grillen och kolla på solnedgången. Kändes som att jag var med i en film, jag har hittat en riktigt romantisk kille.
För en gångskull en kille som är väldigt lik mig och ger den kärleken jag behöver. man känner när det känns rätt!
 
kärlek kärlek kärlek i luften - bubbelibubbelibubb jag är kär som en galning.
jag känner mig fortfarande nykär trots att vi varit tillsammans sedan i juli :)

/ en solig jossan


Kommentarer

Postat av: Malin

Hej tjejen! :)

Ser att du har haft eb mysig helg, det är du värd! :)



Hoppas allt är bra annars! :)



Puss&Kram Malin

2009-05-03 @ 17:26:01
URL: http://malinsortodden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback