Viktiga dagar - framöver

2009-05-03 @ 17:11:20
Jag ska inte bara ta studenten nu i vår utan det händer en massa andra saker också :)

20Maj - Då tar jag mitt gesällbrev, och blir förhoppningsvis klar som frisör. är dock väldigt skeptiskt till att jag kommer klara alla moment, men det löser sig. omprovet är den 8 oktober. så om jag inte klarar det är det bara att göra om :)

22maj - Robbans bror gifter sig. så ska fixa bruden, samt gå på bröllop själv:)

23maj - Då dansar jag bal, shit vad vi har trälat med den här balen, blir mörkrädd när jag tänker på hur mycket tid man lägt ner och kommer även lägga ner. men det går jag trots allt framåt och det är ju bra.

12Juni - jag tar STUDENTEN, en befrielse :) Kommer bli helt underbart.

22Juni- Vi får tillträde till våran nya lägenhet.

20Augusti - jag flyttar upp på heltid till stokcholm - till min favorit kille. kan det bli bättre:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback